28 October 2010

0 Aktiviti Penyembelihan Ayam...

Assalamualaikum semua...

Huhuhu... Hari ni telah selesai aktiviti pengurusan jenazah. Memang berdebar sangat sebab cikgu nak cari model jenazah. Nasib baik Aiman tak kena. Kalau tidak memang malulah. Siap tunjuk betul-betul demo pulak tu. Dari pemandian hingga ke kafan. Nasib baik bukan pengebumian. Sorrylah buat semua sebab Aiman tak ambil gambar untuk aktiviti hari ni. Jadi kiranya korang semua buat-buat gembira lah ek. Hehehe...

Aiman nak tunjuk aktiviti semalam pulak hari ni. Lambat nak upload gambar kat blogger sebab sibuk sangat dengan FB. Memang best sangat aktiviti semalam. Sembelih ayam. Lepas tu, makan.












Itu saja lah gambar yang ada dan terkandung dalam kamera Aiman. Lain kali pulaklah Aiman upload video. Lembab nak upload time waktu camni. Maklumlah Blogger pun nak pergi mengundi. So, web jadi sesaklah...

Bye... Ngantuk sangat... Muah <3 <3 <3

No comments: