23 October 2010

0 Arghhh!!!! Blog Berat...

Assalamualaikum semua T__________T

Ermm.... Tensionnya!!! Nape?? Putus cinta ke? Bukanlah!!! Cinta tak main lagi... (muka serius) Belajar dulu... Lepas tu, baru bercinta... Aiman tension ni pun sebab blog ni dah nak makin berat. Mungkin sebab banyak sangat makan HTML Javascript. Doktor pun dah pesan suruh kurangkan makan... T_________T  Nampaknya kalau pelancong-pelancong comel nak melancong ke blog Aiman, terpaksalah bersabar sikit ek... Mungkin lambat untuk diupload.... Tut... Tut... (talian terputus) *cannot find server> refresh

Hmm.... Nampaknya Aiman terpaksalah kurangkan harga tiket dengan cukai kemasukan ke blog ni. Ni pun cara untuk menarik pelabur yang comel dari luar... Hehehehe :D Oklah... Dengan ini harga tiket dan kemasukan ke blog ini dikurangkan... TITIK!!!

Cukup sini dululah ek... Kalau korang ada cara bagi mengurangkan keberatan mengupload blog ni, sharelah ek. Klik kat butang ulasan atau kat chat box. Berkongsi ilmulah katakan... Lagi satu, korang semua janganlah lupa untuk mengiklankan blog Aiman ni... Hehehe....

Ok... Jumpa di lain hari... Bye <3 Muah... Love you

p/s:Pelancong Comel Didahulukan, Blog Diutamakan...

No comments: