2 November 2010

0 Hello!!!

Hello semua.....

Pertama sekali saya nak mintak maaf. Sebab apa nak mintak maaf?? Nak raya dah ke??
Hello!!! Mintak maaf bukan masa raya sajalah. Bila kita buat salah, kita kena mintak maaf (ustaz memberi ceramah). Kembali kepada topik yang tak berapa hangat macam goreng pisang.....

Saya nak mintak maaf sangat-sangat dengan korang semua. Sebab-sebabnya, korang semua boleh tengok kat bawah ni :-

  • Saya tak dapat nak upload video berkenaan dengan aktiviti penyembelihan ayam.
Itu sajalah sebabnya. Sorrylah kalau korang semua tertunggu-tunggu atau tak tertunggu-tunggu ataupun tak tengok langsung entry yang lepas berkenaan dengan aktiviti penyembelihan ayam. Untuk pengetahuan korang semua yang tak tengok langsung entry yang lepas atau saja-saja tak melancong ke blog ni T___________T, saya ada tulis kat entry yang saya akan mengupload video berkenaan dengan aktiviti tersebut. Tapi sampai sekarang tak ada langsung habuknya. Huhuhuhu.... Oleh itu, saya ingin mintak maaf pasal perkara ini. Harap dimaafkan. :D

Oklah. Dalam diam-diam, pelbagai transformasi telah berlaku pada blog ini. Antaranya transformasi pada bahagian Music Please. Buat sesiapa yang tak tahu lagu apa yang dirapkan ini, ini adalah lagu yang paling saya minat. Tajuknya mother nyanyian Sami Yusuf!!! Best tak lagunya.

Bukan setakat music sahaja. Cuba tengok pada entry kali ini. Ada tak transfomersnya. Cuba tengok betul-betul. Oklah. Kalau korang tak nampak. Cuba tengok pertukaran perkataan namaan daripada Aiman kepada Saya. Itulah transformasinya. Kiranya memang banyak transformasi yang telah dilakukan membabitkan kos 36 juta. (Jangan nak melebih-lebihlah Aiman oooi)

Oklah. Itu sahaja entry hari ni. Nantikan transformasi yang lain pulak. Bye disini dulu. Editor nak pergi solat asar dulu. :D

Peace Aiman....

No comments: