Wednesday 17 November 2010

0 SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA (^_^)

Assalamualaikum buat semua pelancong (^_^)

Hari ini diharap agar anda semua senyum selalu. Senyuman mestilah sampai ke hidung. Baru senyuman yang mantap. Hahahahaha. Sudah lama dah rasanya blog ini sunyi sepi. Al-Maklumlah entry tidak dapat sampai. Banjir di tengah line. Hahahaha. Kuatnya gelak.

Ok. Saya tulis entry ini pun sekadar short entry saja. Tak larat nak taip banyak-banyak. Jari perlukan masa untuk berehat. Biar tingkatkan kembali stamina. Ya!!! Stamina masih lagi di tahap Kureng :( Amat kurang!!!
Mungkinkah saya terpaksa menelefon Power Rangers. Ya!!! Saya akan membuat panggilan sekarang jugak.

Saya : Hello. Ini Power Rangers ke??
Power Rangers : Ya. Kenapa??
Saya : Saya nak minta pertolongan anda bagi menaip entry. Boleh encik....
Power Rangers : Tak boleh. Kami tengah sibuk sekarang ni....

(Tut..... Tut... Tut.....)

Huhuhuhu.... Macam yang saya beritahu tadi. Power Rangers sedang sibuk. Busy agaknya. Mungkin saya patut call Encik Ultraman. Ya!!! Call sekarang jugak.

Ultraman : Saya sedang sibuk ni. Jangan ganggu saya lagi.

(Tut.... Tut... Tut....)

Ini adalah last call yang saya akan buat. ULTRA QALIF!!!

Saya : Hello Tuan Ultra.
Ultra Qalif : Ya. Boleh saya bantu.
Saya : Saya nak minta tolong dengan tuan boleh??
Ultra Qalif : Boleh. Apa dia??
Saya : Stamina saya sekarang ni agak kurang. Saya nak minta....
Ultra Qalif : Saya dah tahu. Oklah. Buat semua pelancong blog ini,

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
SENYUM SOKMO 
(^_^)

Saya : Terima kasih tuan.

(Tut... Tut... Tut....)

Hahahahaha. Akhirnya. Wira Malaysia sajalah yang dapat membantu saya. Terima kasih Ultra Qalif.

Buat semua pelancong (^_^)

Anda tentu nak tahu apa yang akan berlaku selepas ini. Jeng!!!

ENTRY PADA HARI INI MEMBREK DI SINI.

Jumpa di lain entry. Selamat tinggal. Love all pelancong <3 <3 <3

No comments: