Friday 17 December 2010

0 Bila Result Keluar?

Assalamualaikum semua....

Ini adalah entri yang sengaja ditaip pantas. Hahahaha *perasan*

Sebenarnya tajuk yang diatas ini sudah lama berlegar-legar di fikiran saya. Ada yang beritahu result PMR akan keluar pada 28 Disember 2010. Ada yang beritahu result PMR keluar pada 22 Disember 2010. Pening..... >_<

Hari ini bersamaan dengan tarikh 17 Disember 2010, saya dengan bersemangatnya telah melayari portal Kementerian Pelajaran Malaysia (KPM).

Double check di bahagian terkini >>> media....

Barulah saya jumpa tarikh yang sebenar. Buat pengetahuan kalian, result PMR bagi tahun 2010 akan keluar pada tarikh keemasan dan kecemasan iaitu pada 23 Disember 2010 bersamaan dengan hari Khamis.

Untuk maklumat lanjut, boleh klik sini.

Saya doakan agar kita dan saya sama-sama berjaya menggapai 8A. Amin....

Ok. Itu sahaja :D

8A DALAM TANGAN!!!

No comments: