Friday 1 April 2011

0 Testing + Cubaan

Hip Hip Horey !!!

Assalamualaikum dan selamat petang....

Hari ini sudah termakbul jua hajat saya untuk menukar header yang baru. Terasa puas pula apabila asyik melihat header yang sama. Header ini saya gabungkan dengan dua prinsip dan perisian milik Adobe.

  1. Adobe Photoshop CS2
  2. Adobe Illustrator CS4
Macam mana dengan header ini? Menarik?

Ini baru cubaan atau dalam bahasa english miliknya "testing". Nanti saya mahu mencuba untuk membuat header yang lebih menarik dengan menggunakan perisian Adobe Flash CS3 Professional. Biar nampak gerak-gerak sedikit. Barulah lebih menarik....
Perancangan ini Insya-Allah. Saya akan cuba belajar melalui guru GOOGLE.

SAYA BUDAK BARU BELAJAR,
KALAU SALAH TOLONG TUNJUKKAN.

SEANDAINYA INI PENUTUP KATA DARI SAYA....
SEMOGA KITA BERTEMU LAGI.
BYE-BYE

No comments: