Saturday 16 July 2011

0 Windows 7 Home Premium :)

Assalamualaikum kawan ^^

Hari ini saya mahu menaip entri pendek sahaja. Entri ini sekadar untuk membuat promosi. Oh la~la~la :D

Saya mahu share kegembiraan saya dengan semua pengunjung blog ini. Yahoooo !!!

Ingat lagi entri saya yang lepas. Kalau nak tengok entri yang lepas itu, bolehlah klik link sini.

Saya telah berjaya upgrade windows saya dari Starter ke Home Premium. Windows 7 Home Premium ini mempunyai lebih banyak kelebihan dari Windows 7 Starter. Ada banyak jenis Windows 7. Saya sudah susun jenis Windows 7 ini mengikut turutan kelebihannya.
  1. Windows 7 Starter
  2. Windows 7 Home Basic
  3. Windows 7 Home Premium
  4. Windows 7 Professional
  5. Windows 7 Ultimate
Windows 7 Starter dan Home Basic itu biasanya diberi secara free dalam laptop atau komputer yang dibeli. Namun, kedua-duanya mempunyai sedikit kekurangan. Jenis Windows 7 yang mempunyai lebih banyak kelebihan ialah Windows 7 Ultimate. Windows 7 Ultimate harganya lebih tinggi dari jenis Windows 7 yang lain. Silalah buat pilihan yang tepat sebelum upgrade windows kamu :'>

Saya sudah print screen screenshot...

Babai dari saya :'>

No comments: