Wednesday 6 February 2013

0 Hari Ke-Berapa dah?

Assalamualaikum kawan :)

Quote Jepun kat atas. Quote ke? Mungkin kot. Haha.

Ya. Hari ni sambung pasal rutin harian sebagai seorang pemegang "L". Rasa ramai yang duk termuntah. Hari-hari duk story pasal benda ni je. Betul tak?

Ni pendek je kot. Me pun makin lazy dah sejak kebelakangan ini. Banyak mengTweet je :3

Okay. Saya tak ingat dah hari keberapa entah saya belajar. Hehe. Tapi tak sampai 10 hari lagi kot. Ya. Untuk yang kali ni, saya dah dua kali test drive atas jalan. Best tau! Korang apa tau? :p Dan. Untuk kali yang pertama tu, enjin kereta mati sekali je kat atas bukit. Satu situasi, enjin mati tiga kali kat persimpangan. Kesilapannya sama jugak. Pasal lepas klac laju laju :3 Untuk kali yang kedua tu, lagi best sikit. Enjin kereta mati lima kali kat atas bukit -_-" Ohsem kan? 

Dan. About my parking and bukit, I think I am done succesfull doing it. Faham tak? Kalau tak faham, pergi check kamus xD

Okay. Itu je untuk yang kesekian kali ni. Nanti, InsyaAllah takkan ada dah entri camni. Kalau ada pun, jangan salahkan saya. Salahkan jari saya yang menaip ni ;)

Okay bye. TATA!

p/s : Ada orang nak tempah. Saya batal. Lately, tak ada idea nak design camne. So, kalau ada yang masih berminat, boleh try je :3 Saya cuba untuk menerima..

No comments: