15 May 2013

0 Selamat Hari Guru!

Happy Teacher’s Day. by ~SyuBabyDino
source : tumblr
Assalamualaikum dan hai :)

Maaf sebab lama tak menaip entri baru. Dan ya, hari ni nak taip entri yang baru.

Tarikh 16 Mei : Hari Guru yaww ^_^

Di kesempatan ini dan kerana sempat, Aiman nak ucapkan "Selamat Hari Guru" kepada semua cikgu dan bakal cikgu di Malaysia dan yang terutamanya kepada cikgu yang pernah ajar Aiman :)

Kepada cikgu tadika...

Kepada cikgu sekolah agama...

Kepada cikgu sekolah rendah : SK (LKTP) Jengka 21 (Tahun 1-Tahun 6)

Kepada cikgu sekolah menengah : SMK Seri Jengka (Tingkatan 1), SMK Jengka Pusat (Tingkatan 1) dan SMK Tengku Indra Petra 1 (Tingkatan 2-Tingkatan 5)

Cikgu yang sporting. Cikgu yang ceria. Cikgu yang sering melayan kerenah pelajarnya. Dan macam macam lagilah yang tak ter-mention. InsyaAllah, saya takkan lupakan segala jasa cikgu sekali dengan nama cikgu. Eheee :D

Dan, oleh kerana terlampau banyak pindah sekolah (eleh. tiga je), jadi faham faham je lah. Ada lah sikittttt nama tu yang tak teringat (tadi kata tak lupa -.-). Tapi banyakkkkk yang ingat kot xD Baiklah. Jangan risau pasal hal itu ya wahai cikgu cikgu sekalian^^. Yang pasti, cikgu sekolah rendah. Semua ingat ^^. Cikgu sekolah menengah yang pertama, ingatttttt.. Cikgu sekolah menengah yang kedua, ingattttt... Cikgu sekolah menengah yang ketiga, tersangat ingatttt. Hari hari kot jumpa. Siap ada cikgu yang belanja makan lagi kay! Jeles tak? :p

Dan tak lupa juga, pada cikgu yang ajar saya memandu sampai saya dapat lesen "P". Saya hargai. Okay sila nangis. Hehe.

Akhirnya, semoga semua cikgu sihat selalu. Amin.

Itu je. Bye ~

p/s : entri yang agak tergantung kan? .__. Okay. Saya cuba paksa diri saya untuk menaip....

No comments: