2 May 2013

0 Si biru :)

Assalamualaikum.

Hai hai hai.

Okay. Semalam (1 May 2013) si burung biru dah pun pergi a.k.a mati. 1 Mei! Hari pekerja tu woo..  Sakit apa? Aiman pun tak tahu. Mungkin hilang selera makan kot. Burung pun ada selera makan? :o

Dah lama pun pelihara sebenarnya. Sekarang cuma tinggal yang warna kuning ngan hitam je. Harap dua ekor tu dapat lah hidup lama sikit. Tak sabar nak tengok "mereka" tu berjanggut -..-

So, untuk kali terakhir, dapatlah ku pegangnya. Selalu tak boleh. Sebab asyik terbang je. Ni ada gambar. Masa ni memang tak boleh jalan langsung. Terbang pun tak nak. Rugi rugi. Bagi makanan ngan air jus oren pun tak nak. Sebak betul hati ni T^T

Dah tengok? So, comelkan dia. Dan itu je lah. Buat tatapan akhir untuk korang. Bye :)

No comments: