8 August 2015

0 Raya 20'

Assalamualaikum dan hai semua yang membaca dan tak membaca.

Pertamanya. Afnan nak ucap "Selamat Hari Raya" walaupun dah lewat. Jom habiskan kuih dan biskut raya yang ditempah tu :p

Hari ni nak kongsi gambar je. Ada lah jugak beberapa keping tu. Lagi satu. Cuti Afnan dah tinggal sebulan. Wuhuuu. Sebulan je lagi. Bulan depan sudah kena pulang ke negeri gemilang. Iolls tak sabar sangat.

So. Itu je. Bai...

*Gambar bawah ni gambar masa beraya di rumah Cikgu Khazinah (Cikgu Akaun zaman nak espiem dulu). Tambahan, gambar Cikgu Zul belanja makan tiada sebab memang tidak ambik gambar masa itu XD

No comments: