Wednesday 21 May 2014

1 Back to KMPk

Assalamualaikum ebelibadi.
Waa. Lama tak update. Emm. Ni dah berapa minggu dah cuti. Dah nak hampir sebulan cutinya. Duduk like a boss kat rumah. Guna phone ma buat hotspot kalau nak guna internet.
Dan 23hb ni dah nak kena balik matrik balik. Kali ini sebagai abang ajko xD. Kat sana pulak, dua hari kena team building. Mungkin ada gaya cam buli rasanya.
23 dan 24hb penuh dengan aktiviti tapi yang 25hb tu tak pasti lagi. Mungkin kena buat persiapan je kot. Bagi lengkap semua. Atau mungkin juga hari free untuk berehat. I wish that! Dan. 26hb pelajar baru masuk. "Welcome to KMPk beybeh!"
Hari first tu saya jadi yang jaga bahagian keselamatan. You know. Alaa. Yang pegang M-16 tu. Saya jaga di bahagian tempat parking kapal terbang (lah sangat) berdekatan dengan kolej perempuan tu dan juga cafe Mama. Hari pertama adalah hari yang panas. Tapi untuk hari kedua dan ketiga geng kitaorang a.k.a geng keselamatan mungkin relaks sikit. Bak kata Sir Kamal, kitaorang cuma key in data.
Sampai 31hb. Then, Afnan balik sini. Hometown. So itu je. Jadi sesape yang dapat kmpk tu, selamat menjalani orientasi yaa. InsyaAllah takde kot yang joget joget sume tu. Sebab yang jaga korang nanti semuanya geng geng masjid. Hehee ^^v
Satu lagi. Masa zaman Afnan dulu pun takde pun joget. Cuma adalah yang nyanyi tu. Tapi takde nyanyi cam AF pun. Nyanyi lagu "atas bukit ada rumput" dengan ... tak ingat. Lagipun banyak taklimat je..
Tapi semua tu tak jamin lah tau. Sampai sini saje. Bye korang! Dan jangan lupa doakan untuk result Afnan yang bakal keluar! Terima kasih.

1 comment:

twinscraftlife said...

안녕하세요~ HI~ this is Twinscraftlife! please visit our blog shop! we sell various cool handmade stuff!! 꼭 오세요~~^^
twinscraftlife.blogspot.com