Friday 14 January 2011

0 Aiman Kembali ^___^

Assalamualaikum buat kawan-kawan, ibu-ibu dan bapa-bapa di luar skrin komputer.... *Apa yang aku sedang merapu*

Apa khabar? Rindu saya tak :P

Hari ini, saya curi-curi masa untuk edit blog dan menambah entri baru. Bersemangat sangat untuk menaip entri baru sebab baru lepas demam reda. Baru sahaja taip entri pasal demam denggi. Tup! Tup! Terus demam T____T. Namun, Alhamdulillah... Demam cepat juga reda ^___^ Bye2x Demam. Main jauh-jauh :P

Hari ini mahu cerita apa ya?

Okay. Hari ini dan sebelumnya serta kehadapannya. Sudah termaktub di dalam kitab kedatangan sekolah Tahun 2011, saya telah ter-tidak pergi ke sekolah selama 2 hari. Bangga kan? Atau pun terharu :(

Cukuplah sekadar saya tidak beritahu sebab saya tidak pergi sekolah. Takut ada yang bergosip (Perasan).

Hari ini, saya mahu tanya satu soalan dengan kawan-kawan.
  1. Macam mana dengan sekolah? Best tak?
Jawab! Jangan Tidak jawab!

Entri ini sahaja untuk hari ini. Semoga bertemu kembali. Sedih sangat nak tinggalkan blog ini T____T *Sedang berdrama*



p/s : Masih lagi tiada idea untuk taip panjang-panjang. Kemanakah kau wahai idea?


No comments: