Thursday 21 April 2011

0 Alhamdulillah ^__^

Assalamualaikum kawan-kawan blogger dan facebook ^__^

Macam mana???

Ada yang masih lagi termenung??

Mungkin memikirkan bilalah Tuan Empunya Blog ini akan menceriakan blognya.
Jawapannya : Diharap bersabar. Saya terlampau sibuk sekarang ini. Sibuk dengan FB dan homework yang setinggi gunung Everest.

Hari ini saya mahu sambung entri yang lepas. Saya ada taip satu entri yang mengatakan berkhemah ini BEST !!!
Wohoooo!!! Memang sangat BEST!!!

Best Best mana pun, saya tetap ditimpa demam T___T (Kesian kan???)

Saya demam lebih kurang 3 hari. Hari mula (Isnin), hari akhir (Rabu). Tapi, hari ini saya sangat happy. Saya sudah sembuh!!! Alhamdulillah ^__^

Alhamdulillah ^__^

Last message from Aiman : Kalau anda hendak berkhemah... Tanya pada diri anda! Adakah anda cukup lasak!

Itu sahaja dari saya :) Byeeeeeee 2x

p/s : Taip laju-laju. Exercise tangan  <<<<<


No comments: