Tuesday 29 November 2011

0 Dont Pish Me! I Hate You :P

Assalamualaikum kawan-kawan.

Saya nak kongsi dengan korang satu add ons. Add ons yang paling bagus dan berkesan. Korang bolehlah install add ons ini kat browser Google Chrome. Add ons ini untuk security korang. Add ons ini dicipta oleh Cyber Security Malaysia. Namanya DontPishMe. Korang boleh dapatkan add ons ini di Chrome Web Store yang berdekatan dengan anda. Fully Free. ^__^ Lepas dapatkan add ons tu, jangan lupa install pula :)

Untuk memudahkan pencarian korang, saya sertakan link nya ya! Klik je kat situ.
DontPishMe

Syarat utama : Pastikan korang menggunakan browser Google Chrome. Jangan guna Internet Explorer atau Mozilla Firefox pula. Add ons ini hanya untuk Google Chrome tau. Kalau tak ada Google Chrome, bolehlah ringankan cursor untuk download di sini.

Cara untuk mengInstall :

Pertama. Korang klik link yang saya beri tadi. DontPishMe. Ikut seperti gambar di bawah.
Kedua.
Ketiga. Selesai sudah. Tahniah! Anda sudah berjaya >.<

Add ons ini sangat sesuai bagi mereka yang sering kali menggunakan perkhidmatan Online Banking. Ini dapat mengelakkan korang daripada menjadi mangsa jenayah siber atau penipuan siber. p/s : Sama je bunyinya >.<'

Okay. Itu sahaja dari saya. Kalau ada sebarang kekurangan dalam entri ini, bolehlah turunkan komen korang kat sini. Bagi penambahbaikan ke. Hehe ^^

Tadaaa :)

Jom bantu saya. Klik sahaja link di bawah :D

#Ringan sama di klik. Terima kasih untuk jasa anda dari saya :)

No comments: