Friday 4 November 2011

2 OHSEEEM Giveaway by Faqihah, Scha, Ain

Assalamualaikum kawan-kawan.

Hari ini saya join satu lagi contest. Kali ini bukan contest, tetapi GiveAway. Apa itu GiveAway? Pada pendapat saya, GiveAway ini maksudnya macam Freebies lah kan. Bagi hadiah secara free. Ohseemm! Best!

Tajuknya ialah Ohseem GIVEAWAY! GiveAway ini telah dianjurkan oleh tiga orang Blogger iaitu Ain, Faqihah dan Scha. GiveAway ini bermula dari 1 November hingga 30 November tahun 2011. So, kalau ada sesiapa yang nak join, masih lagi ada kesempatan. Nak join? Boleh klik banner tersebut.
Harapan saya untuk GiveAway ini. Saya harap saya boleh menang Keychain Angry Birds. Kalau tak boleh keychain, Coklat 35 Cavity pun tak apa. Kalau tak boleh jugak, Chocolate Berblut pun tidak mengapa. Kalau memang kesemua itu pun tak boleh, top up pun saya masih lagi terima. Itulah harapan saya. Harap saya menang GiveAway ini :D

Untuk syarat penyertaan :
  • Mesti ada blog dan warganegara MALAYSIA
  • Wajib follow blog FaqihahAinScha untuk mengetahui perkembangan dari semasa ke semasa
  • Like page SchaAinFaqihah.
  • Hanya Lelaki dan Perempuan SAHAJA :>
  • Buat satu entry yang bertajuk "OHSEEEM Giveaway by Faqihah, Scha, Ain".
  • Ikut suka korang nak buat entry panjang or pendek. Letak banner contest. Linkkan terus ke blog Faqihah (jika korang dari blog Kihah) atau Scha (jika korang dari blog Scha) atau Ain (Jika korang dari blog Ain)
  • Dah buat entry? Okay. Kalau dah, copy link tu dan pastekan anda link tersebut di blog Faqihah (jika korang dari blog Kihah) atau Scha (jika korang dari blog Scha) atau Ain (jika korang dari blog Ain) di RUANGAN COMMENT.
  • Tag 1 orang atau LEBIH. Makesure diorang tahu OK. :)
  • Disunatkan follow blog/like page sponser di SINI. hehe. Sunat :) 

Itu sahaja dari saya. Pesanan kepada penganjur Contest. Jangan lupa pilih saya. Hehe :D

Saya tag : Amin Aizuddin

Babai...

2 comments:

faqihahhusni said...

Thanks sesangat sebab join :D Good Luck! Hehe Seriously! Blog kamuuuuu OHSEEEM SANGAT!

Aiman Afnan Mohd Asri said...

@Faqihah Husni
Hehe (^.^) Terima kasih !