Wednesday 2 November 2011

1 CONTEST BLOGKU MENAWAN KALBU BY ASKAR PINK & AMALINA


Assalamualaikum kawan-kawan ^__^

Apa khabar? Lama tidak mendengar khabar korang :D Rindu nak berblogging. Asyik Facebooking je. Haha ^__<

Okay. Saya akan straight to the point. Hari ini saya menaip satu entri khas. Entri apa? Cuba teka? Cepat ! 1 jam berlalu. Wakawaka :D
=.=
p/s : Tak lawak pun kan? Saya gelak sorang.

Ini contest kedua yang telah saya join. Mungkinlah. Saya memperkenalkan CONTEST BLOG MENAWAN KALBU BY ASKARR PINK & AMALINA. Contest ini telah dianjurkan oleh dua budak blogger iaitu Askarr Pink & Amalina. Askarr yang mana pun saya tak kenal O.o

Untuk makluman semua, tarikh tutup contest ini adalah pada awal bulan Disember @ December @ Bulan Dua Belas bersamaan dengan 24 November 2011. Abaikan tarikh pada banner! Buat sesiapa yang mahu join contest ini, join awal-awal. Nanti terlewat pula. Banyak hadiah tau. Semuanya best of the best. Poor english word and rojak word kan? Jom jenguk hadiah. Baru ada semangat nak join.
  • FIRST PRIZE : RM30 TOPUP (Maxis, Digi, Celcom)
  • SECOND PRIZE : RM20 TOPUP (Maxis, Digi, Celcom)
  • THIRD PRIZE : RM 10 TOPUP (Maxis,Digi, Celcom)
  • *Kalau taknak topup, bank-in pun boleh tapi hanya BANK ISLAM sebab tu je bank yang ada kat kawasan rumah kami, haha.
  • SAGU HATI (2 PEMENANG) : Header, post footer, doodle or tab menu. (Based on your request).
  • Special (2 PEMENANG) : Unique PhotoFrame sponsored by Kak Innanie.

Cara pemilihan pemenang adalah seperti berikut :
  • Blog yang simple dan tidak lambat loading.
  • Blog yang tidak mempunyai banyak widget-widget yang mengarut dan susunan widget yang kemas.
  • Owner blog yang mesra dan ceria like we all, haha.
  • Header yang membuatkan kami boleh tertawan.
  • Blog yang kreatif design.

Okay. Itu sahaja. Untuk syarat contest, korang boleh klik banner. Jangan lupa join okay. Kepada Askarr Pink, jangan lupa pilih saya to win this contest. Wakawaka. Jangan harap leeeee....

Saya tag dua blogger :

Babai....

1 comment:

SitiZulaikhaaa said...

Ika dah check penyertaan awak. Thanks sebab sudi join. Goodluck :>